skulle du äta 89 st korvar eller bli skjuten?

sånna där frågor frågade jag alltid folk förut. ville alltid jävlas. sen sa jag alltid att dom hade en snorbuse i näsan, då skämdes dom.

Sov nästan inte en blund inatt. till slut la jag mig på golvet med bara ett täcke och försökte sova, och det gick faktiskt. Men ont i ryggen fick jag såklart. Usch man va så trött i skolan, har inte kunnat sovit på 4 nätter nu..
Men dagen blev ändå uppfriskande. Jag gick till kl 15. sen solade jag med agnes på andra sidan järnvägen. om ni förstår hur jag menar..   Sen så åkte vi hem till henne och åt köttfärssås på burk och spagetti och kollade på beck på tvn:) Jag åkte sen hem och träffade linn och bella, vi köpte en stor påse godis och sedan gick hem till mig. Dom gick hem precis, jag somnade nästan då vi satt och prata runt mitt köksbord. nu sitter jag och lyssnar på one tree hill låtar och funderar över vilken säsong jag ska kolla på sen. Ska kolla heeela natten, för imorgon är jag ledig :) härligt.. sen blire krogen me lyckan o cilan .


jag o elin på annikas fest i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0