mmm, tur i oturen

ååh vilken bra helg de har varit. en sån där helg vill man ha varenda helg. är vad jag känner just nu förståss..
Annikas 50-årsfest var i fredags, vilket var fanstastic! I lördags var det samma, annikas fest fortsatte, och jag åkte dit med matilda en stund. sen drog vi till hedesunda och umgicks med wille och hans människor. De bästa med helgen va ju annikas galejj. även om det mest var fruntimmer och äldre gubbar.

Imorse då jag vakna så sa elin att jag skulle vara med på österlövstas match i väddö. jag har ju börjat i söderfors, men är inte klar med överskrivningen. Därför så ville jag lätttt vara med och spela. Men vi loosa.
Efter matchen har jag och elin legat i hennes rum och kollat på beck och käkat hipps..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0