Frida skriver blogg en fredagkväll och lyssnar på Life is beautiful - vega4 kl 22.55

åh så shön fredag.. Lagade en kasslergratäng till familjen på eftermiddagen.. sen har jag och syster bara legat och glassat nere i källarn och kollat på beck och käkat gosaker. Strax ska jag kolla på one tree hill och tycka synd om mig själv ;) hehhh..
och jag som ville till idol imån. men blir inge av...Rätt som det är så vill man inte ändå. och att köa är inge för mig eller, har aldrig tålamod för något jag verkligen vill göra. usch vad dum jag är.

åh, sen går det inte att lyssna på musik i hörlurar bara för att man har tagit hål i pluppen.
Där gjorde jag ett misstag. men men, är bara och pressa in den de!



och nej, jag vill inte se deprimerad ut på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0