22.22 ( lycka ) men inte fan kommer man få de

jaa nu är de söndag så nu kan man börja me bloggen igen. de är tråkigt och skriva de på helgerna.
Haft en bra helg. va nästan bäst i fredags, då va jag ut med lydia cilan och julia. Lördag också. men på lördagen vart de lite misslyckad.. de va 23 på krogen och de var bara jag som kom in.. bara för att jag gick först av alla. vi tänkte att de va lättare att gå en och en. Så jag antog att den förste skulle komma in, o sen rullade de in fler i ens ålder och då skulle dom såklart säga nej.. så den kvällen vart lite mer tråkig.
De som va roligt va att vi bara gick och skratta åt att jag trodde tatueringsstället hette wash n cash istället för crazy fesh. haha :)

Idag har jag städat med pappa och ätit världens godaste lax me pressad potatos! sen har jag bara legat och glassat.
Förutom då félice skrev och ville att jag skulle köpa ciggirillesar till henne.. men men!
Snart kommer elin hem från jobbet och då ska vi fika :)

ha de gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0