16.33

hade en sån skön kväll igår. jag och syster grillade. jag gjorde min goda krämiga potatisgratäng!
efter det gick vi på bio, grymt bra va den. :)


och idag känns det som en sommardag (sommarlov). Sitter ute på altanen och lyssnar på music och talar med matilda på chatten. hon är en bra tjej hon! så ta chansen ;) Snart är det fjuttbollsträning i Söderfors igen då. jag ska övingsköra dit med farsan baloo och félice. Vet inte om jag ska fortsätta spela där, just nu känns det inte så bekvämt. men så kände jag med österlövsta också i början. för dom saknar jag NU! men vi får väl se..



snart vill jag tatuera mig. en liten not på handleden :)
som jag dessutom får gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0