Toppen mot botten, eller botten mot toppen?

vart en lång dag för mig i skolan. stannade två timmar extra för och plugga på några uppgifter med mohammed och malin. Så man vart ju lite slut i skallen efter de! men glad ska man va, för det är fredag :) Ska strax laga potatisgratäng och fläskfilé till mig och bell. Lär bara vänta på att pappa och annika blir kalara med deras mat, dom vill ju inte bli "feta" av min gratäng eftersom jag har så pass mycket grädde. Pappa som alltid älskat det där förut. men nu ska allt förändras bara för fjällan. larvigt. Jag ska aldrig förändra min man!

Ikväll blir det en orginalfredag! Med särskilt lyckan, och bell antar jag.
Jag lär bara öva in häcken av mig på en sak, tar lite lite tid. "space space space"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0