nu jäklar så slog de till i skallen

Innan man gick till aulan och sjöng en lugn och fin låt så va man alldeles deppig och grinig och tänkte " nej, jag vägrar gå, vill bara ligga här och kolla på film." Hur kunde jag säga så? Då jag kom hem ville man ju bara explodera av glädje.
så kul va de.
visst dedär är väl ingen stor grej, men de spelar jävligt mycket roll ändå.:)
jag hade trevligt, va bra ungdomsfilm som man lär sig mycket av. Ska nog börja va med där.
Jag fick skjuts hem av morbror matteus, han är lite rolig och prata med faktiskt.. kan inte fatta att han är min morbror än :p




nån bild på mig och simon från skolan som jag hitta på högbergsskolans hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0