friday 08.43

åh äntligen. Nu har man kommit in i rätt fas igen med sömnproblemet. Sov såå bra inatt.
Började fredagen med att gå upp vid sju o hänga tvätt som jag glömde göra igår kväll. Sen åt jag frulle med pappas fjälla annika :) problemet va de att det inte fanns oboy och mjölk. finns inte det hemma, då finns det ingenting alls, så äre! så jag fick dricka proviva,vatten och te..

Snart ska man traska till skolan. Och efter den ska jag hämta jamie på dagis för att jag ska va barnvakt hela dagen/kvällen.. Så vi ska väl käka pizza eller något sånt. som varenda fredag

hejdå bajs<3



Kommentarer
Postat av: Isabella

KEBAB! och du såååv bra för jag var där, HIHI.

2011-01-14 @ 11:19:16
URL: http://iwallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0