sweden

Sista dagen i oslo igår gjorde vi lite ärenden.. Medan mark stack på möte så gick jag hem till hans kompis johannes där emil redan va, vi åt en rejäl pizza och såg på film.
Jag somnade i soffan medan alla andra kolla, hehe. sen kom mark och vi gick vidare hem och tog de lugnt innan bussen gick.. Åh det va så jobbigt att åka, bussen va proppfull och man kunde knappt sitta på ett skönt sätt satt man kunde sova.. så jag har inte sovit inatt alls. Aldrig mer buss, nästa gång tar jag flyget som går på 45 min.
Känns helt ok att va hemma."för tillfället" men skule inte tacka nej till att åka tillbaka dit och va där många många månader. men han kommer om några veckor :)

Ikväll ska jag lägga i lite ljusa slingor och äta svensk mat, mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0