Norskeeee

Kom fram till oslo kl 06.00 igår morse, mark mötte mig. jag va helt slut så vi gick hem och la oss direkt.
Jag har haft de jättebra hittils. vi har för det mesta tagit det lugnt. träffade alla hans kompisar igår, va lite spänt men dom va jätte roliga och trevliga som tur va :) Nu vill man nästan inte här ifrån, kommer må som en påse skit då jag kommer till tierp igen. Mark är just nu på möte så sitter här med emil och väntar på att vi ska göra mat..
jag ska laga köttfärssås och pasta, mums..
utgång ikväll antar jag, om man nu orkar. är lite hängig, fick ont i halsen imorse och känns som om man ska bli sjuk, åh.. bra tajming!! Va nog sen igår då man fick sitta ute på en iskall skateboardpark medan mark och emil gled lite.
Men mark gjorde upp en eld till mig, så man klarade sig ialf lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0