Happines a la mode

blev en spontan sväng för mig till heartbreak igår med ett gäng pojkar och flickor. Precis då kl blir runt 20 så ändrar man sig i sista sekund. Var mycket som hände denna kväll, både gott o ont.
Vaknade imorse av att lydia skrev o ville att jag skulle komma och laga mat till henne och en stackare..
va gör man inte :) Gick sedan och åt på brorsans med matilda och cilan. Efter ett tag kom petra lina och sandra på besök. + ett par grappar. Dem flesta spelade monopool och resten låg i min säng och glassade satt madrassen gled ner, de är de värsta jag vet. man mår så dåligt då man ser halva madrassen hänga.

Nu ligger jag nere i elins rum och skriver med matilda om allt och inget tills vi blir trötta.
Imorgon är de matchdags. ska spela med österlövsta mot månkarbo, borta :)
hoppas min fot håller bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0