phitt

för några timmar sen låg jag och jamie och kollade på olivet och gänget. så rolig film :)
elin stod i köket och gjorde varma mackor till familjen. vart en mysig kväll. Planerna vart som ni märkte ändrade.

men nu är jag inte så glad med tanke på att jag tänkte på allt som försvunnit!
nästan allt som har varit värdefullt har försvunnit för gott! min iphone och min lyckoring som jag fick i kroatien för 3 år sen tex. aldrig mer fester här i trakterna! nu har man ingenting kvar känns det som. låter töntigt men vafan, de känns ju verkligen så :p och ingenting blir som man tänkt sig. alla kan gå och trilla av kvisten för min del.



Imorgon kommer lydia ialf hem och blir 18 år på onsdag. äntligeeeeen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0