Lördag, 9 april

Sitter ute på altan och försöker "steka" lite. Är inte på så bra humör. Förstår inte att man aldrig kan komma bra överens med sina syskon. Usch. ger upp!
Jag och bella gick nyss och käka och träffade emil som kom hem igår på besök från oslo.:) fick äntligen mins kläder tillbaka som jag glömde. Ikväll så ska jag nog till karlholm och kolla läget. det rolga där kommer va att gurra ska stå och sälja korv, hehe. :)

Igår va jag med aggan! åt tacos hos henne, sen gick vi till mig och vänta in fin besök från hedesunda.. gjorde inge särskilt där på kvällen. Aja, ha en bra kväll!



Jag tror jag blir galen, såhär trodde jag aldrig att jag skulle känna just precis NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0