16.01

jävlar vad arg jag är. igår tappa jag bort min iphone, min favorit ring och mitt armband som jag haft på mig konstant i 3 år! Hatar folkan fester, alla bara jollar, juckar med olika personer upp mot en vägg och sen tar in dom i skogen och sätter på dom. finns inga vettiga människor i min lilla skalle ialf. usch
Men men, annars va de ju faktiskt kul. Hade inte dom från hedesunda vart där hade man ju inte kunnat hänga dehär i julgran..

Idag har jag mått som en påse skit. Åkte iväg till svanbygrillen och käka med cissi och bellan.
och nu sitter jag här. kanske ska ut en sväng med Elin.



Och om det är någon som har en telefon att sälja lr låna ut så räddar ni mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0