12 april <3 mamma!

jahaja. Nu ligger man här och glassar. har varit en seg dag.. Först skolan, sen gick jag hem och laga mat till familjen, men ingen skulle ha då dom kom hem. så då fick jag käka upp allting! Nu har jag legat här i 3 timmar och kollat på oth för 9834083 gången, jag slutar aldrig.

Ingen telefon har jag heller än. Mitt simkort kom idag på posten, med nummer 076..... Vägrar ha 076, de är så ruttet. så nu har jag beställt två nya simkort för och se om jag får 073, haha.. jag är så sjuk.
Och idag är det Lina och idas födelsedag! hurra för dom.. Pluss att morsan min trillade av kvisten nu exakt för 8 år sedan. sugen att åka till graven faktiskt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0