01.07

ligger i sängen nu och är dödstrött, men envis och inte vill sova. Dagen har varit lång. åkte in till stan efter skolan med becca jossan sophie och sandra och shoppade lite. två av dom tog hål i örat, va kul och se dom nervösa bönorna.:) Sen tog vi bussen hem och jag hamnade i tierp och resten i månkarbo och kyrkbyn.
Sen har resten av kvällen bestått av Lydia umgänge med pierre joel och matilda. Lydias pappa bjuppa mig på mat. spagetti och köttfärssås, smakade som resturangmat dedär!
orkade inte umgås så sent pga att man ska upp i tid imån. Åker redan kl 9 till Uppsala.
men ändå har man nyss legat och kollat på one tree hill och tyckt synd om sig själv!


en bild på mig då jag tog hål i pluppen. och det slutar aldrig bulta.
(Snodde av matilda.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0