ta en stol och sätt dig i soffan.

preics lagat klart maten till pappa och elin. jag är så jääävla trött.
Om någon timme ska jag över till trullban och plugga, sen träffa Lydia.



lite små less på saker som gör mig tokig! speciellt dig och min matte lärare.
Imorgon ska jag väl förmodligen vara hemma och inte va med någon alls..
eller kanske fia. Lydia ska ju till sin syster hela helgen satt. Ni ser ju, man är ju ingenting utan henne, haha.

nu är jag sugen på att tatuera mig igen. en liten krusedull på handleden.
 men känner att det är ovärt den här gången.. eller va säger du min döende mamma?help me

Kommentarer
Postat av: Isabella

din mamma är på din sida! :)<3

2010-10-08 @ 17:33:52
URL: http://iwallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0