midnatt



Agnes kom nyss på besök sista minutrarna av kvällen :) Borde väl sova strax jag. och fyfan, såg världens största spindel nyss på golvet, aldrig sett nån större, helt sinnes.. aja
Vet inte riktigt hur jag ska göra imorgon med allt. antingen lagfest eller till emil med tjejerna.

Och jag älskar Olle på idol, han sjöng ju världens bästa låt ikväll, fick bara rysningar.
sån jävla tur folk kan ha i livet! vill också.....


Agnes och jag sommar 2004, då va vi jävla bra bästisar!
_________________________________________________________


att folk inte klarar av att hålla sig till en, herremingud..

Kommentarer
Postat av: A

OM vi var!! ;)

2010-10-10 @ 15:04:19
URL: http://agnestheberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0