Lördag - 13.25

vaknade för en timme sedan.. sov så himla länge satt jag drömde så himla mycket också.
Snart blir det lunch med familjen för kl fem drar jag och elin iväg på avslutningsfesten i åkerby.
Jag ska bara dit och äta och umgås lite smått, för maten vill jag inte missa heller!
 Adam mörk kommer och hämtar mig då för jag vill åka till en fest där mina tjejer är på också.
inget man vill missa som sagt!
så jag ser fram emot denna kväll.


Ett år sedan idag va de då vi hade avslutningsfest, fast då va ju fia också me som ni ser :)

___________________________________________________________________________
och man bara ryser ..






ville bara lägga upp 2 bilder sen igår då vi klädde ut oss, haha.


Matilda ville upp till fjället och dricka varmzingo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0