be afraid not to try


Dagen började med att vara ganska så skön och mysig igår. Jag låg ute och sola ett bra tag.
sen kom gick jag och bellan och åt på brörsans, och jag förstod att pizzabagaren Ali skulle säga "smaka pizzan bra tjejer?" rösten låter så rolig:p vi gick hem efteråt och degade tills vi skulle till djupön, och där var det ju ingen höjdare direkt, de fatta man ju.. men var såklart roligt att träffa vissa folk.

jag bella och jimpa åkte på efterfest hos tessan, som bor vid mig.
Men de va inge kul där så jag
blev hämtad av martin och emil. åkte hem till dom och umgicks lite,
 sen gick jag hem och somnade i elins rum tills hon kom hem som ett fyllo :)

Nu sitter jag och elin hemma hos fia, vi har precis ätit god frulle.
Vi ska baaara dega hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0