18.18

slutade med att jag lydia stumpen och adam åkte till gävle och shoppa efter skolan.
Adam körde bil satt det va ju skönt att man fick slippa åka tåg.
vi va där ett bra tag. regnade där också, men här i tierp sken solen:)

Nu ska jag och lydia se på match, sen va med joel.
hej på er.


och jag vill till hållnäs igen!!



En utmaning



Tio första


Första bästa kompis: Linn antar jag.
Första bil: Jag har aldrig haft någon
Första husdjur: En långhårig Tax
Första semester: kroatien
Första jobb: komunen,
Första köpta skiva: Någon kidz :)
Första riktiga kärlek: Jonas
Första piercing: naveln
Första konsert: bra fråga.


Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Öl

Senaste bilfärd: Robin från en fotbollsmatch

Senaste filmen du såg: I walk to remember

Senaste ringda telefonsamtal: annikaaa

Senaste bubbelbadet: hmmm?

Senaste spelade cd: dansband

Senaste puss: Jamie=)

Senaste gången du grät:
i förrgår då jag såg kärleksfilmen :p

Senaste måltiden:
donken.



Åtta har du nånsin



Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: ja
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Haha, ja
Fått ditt hjärta krossat: ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: hehe ja

Sex saker du gjort idag
1. gått i skolan
2. åkt tiull gävle med lydia adam och pierre
3. ätit på donken
4. åkt hem
5. klätt på mig
6. sett match

 

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Min ring

2. min kamera

3. Min mobil

4. Min oboy

5. Min dator


Fyra personer du kan berätta allt för: Lydia,elin sofia


Tre val

Blått eller rött? blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? choklad


Två saker att göra innan du dör
1. ge min familj all kärlek jag har.

2. Flytta utomlands


En sak du ångrar är en del, men som sagt som jag lärde mig av fia. Man lär sig av sina misstag

Jag utmanar: lydiaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0