01.59

sov för länge idag, till kl två ungefär, får ångest för det.
Pappa ringde och sa att jag och fia skulle hjälpa han
uppe på vedbacken, så ja, klart man ställer upp för faderskapet.
vi va där i några timmar. sen åkte jag hem och åt pizza med fader. Sen kom agnes,alex och macke hit och umgicks :) Nu kan jag inte sova! sitter och pratar med joel på msn,
som alla andra nätter, tur att han finns ialf tycker ja:)

Imorgon ska jag joel och lydia åka till karlholm vid två för
och se herrmatchen.. var ju inte igår man va där direkt.
men man får ju ialf träffa david,diseldoris och discokjell!
Efter matchen så drar vi och pierre och adam till hållnäs
för lite brännboll och grillning.. sen är det lite galejj:)


nu kommer ni börja tro mycket va era fruntimmer:)
men klart de blir lite bus :o

Kommentarer
Postat av: isabella

hahah "nu kommer ni börja tro mycket va era fruntimmer:)

men klart de blir lite bus :o"

2010-05-15 @ 16:17:43
URL: http://iwallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0