i'm not an addict (maybe that's a lie)

varit i söderfors hela dagen hos marwin.. alltid lika gött och vara där:) Pappa hämtade mig på kvällsbusken.
Bella skrev och fråga om jag ville äta burra med henne och linn, så klart man ville de. åh,en vacker dag så kommer jag bli fet, usch det kommer man ju inte gilla. Nu sitter jag och lyssnar på musik i hörlurar och skriver samtidigt,det går inte så bra, för jag fastnar hela tiden och inte vet vad man ska skriva. Linn ville att jag skulle sova med henne i hennes husvagn, och icke.. lust att sova i min säng inatt. Imorgon ska jag hämta Jamie på dagis kl 14, då ska jag ut och cykla med han och hälsa på fia på kiorren(:



frida&aggan 2004! den tiden saknar jag med na.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0