Tim messenger

Gårdagen va på topp. Drog iväg till Stockholm vid sju tiden med annika,pappa,elin och palle
för och kolla på brorsans band ( Tim messenger ) dom var faktiskt sjukt bra. De spelade
inte förns 22.30, som var alltså sist. De andra banden såg ut som monster, långhåriga snubbar.


Idag är det fredag, perfekt.

Fia gav mig ett bra förslag, om att jag ska börja
gymma med henne varje dag nu framöver.
flyger ju som en vante annars. så nu jädrar
bara man inte träffar på några muskelknuttar.
dom är så fula

ska måla om mitt rum där uppe till svart istället för de röda väggarna.
Så blir det ny säng till det, MYCKET mycket bättre ..

Snart ska jag baka vaniljbullar och sedan
laga min krämiga potatisgratäng
med fläskfilé till familjen. blir finte

 har kommit in så fina på H&M. hm?



ha en trevlig helg.
Puss


lyssna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0