Dunka mig gul och blå

Bloggen för mig är tillför att folket ska veta vad jag egentligen känner och vad jag egentligen gör.
Men det känns ändå värdelöst och bara skriva vad man har gjort om dagarna, man ska egentligen ha en blogg om det är något viktigt. Men jag tycker bara att det är skönt och skriva här ibland.




Jag satt precis och läste igenom allt gammalt jag har skrivit förut, det känns helt overkligt. Bara för att det har hänt konstiga saker och sådär, ingenting är som förut., tråkigt nog..  Jag har känt att jag inte riktigt vet vem jag har varit på sista tiden, det har varit så virrigt jämt. Men nu precis efter nyår så har jag känt efter något bra, det är liksom nytt år :)  Förstår inte vad som har hänt med alla, det är ingen som vill hitta på saker längre, förut så åkte vi jämt ut på saker och hade verkligen bestämt det. Men nu har alla bara dött. Och vissa folk har kommit in i fest perioden som inte bara jag har ledsnat på, eller inte för att jag har festat så mycket men ändå.
Jag har umgåtts med Lydia och Cecilia idag, och vi satt precis och pratade om det här. Nu julen över och nu kommer den tråkiga perioden, samt vintern..  så nu vill vi ha vår!


Imorgon har vi cup i Gimo, först ska jag till tandläkaren kl 8 på morgon...
Sen drar jag elin och sofia iväg kl 1 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0