I realized all the litter now





Jag har som sagt inte skrivit på länge, så jag vet inte vad jag ska skriva eftersom det är så mycket som man har gjort, eller gjort och gjort vet jag inte, har mest varit lugnt dom här dagarna på lovet. För det mesta har jag umgåtts med Pierre Joel Lina Ida och Lydia. Vi har bara tagit det lugnt och så.. dom har fått sett på då jag har lagat mat sent på kvällen ganska ofta. dom har oftast varit här tills sent, ungefär till 4 på natten.
Jag har dels tagit hål i naveln, jag tog det hemma hos syster fia för hennes kompis kunde sånt där. Jag låg på köksbordet och va så nervös, det tog ungefär en halv minut att få igenom kanylen..  och jag höll såklart på att dö men jag gav aldrig upp som tur va! Men det vart bra ialf, inte snett eller nå. :) Det har nu gått en vecka och jag har fortfarande lite ont, kan inte ligga på mage... det som är så skönt då man sover.


Nyårsafton var helt okej.. Jag skulle egentligen åka till wänges fest men det vart inget, för jag och lydia hade ingen skjuts dit, bara hem.. så vi åkte till Milla istället. Kom några grabbar hit och drack innan och sen åkte vi iväg med bussen. Det var helt okej där, jag mådde inte så bra till slut, hade inte druckit så mycket heller så jag vet inte vad det var som hände, poff sa de bara! Lydias syster kom och hämtade oss vid två tiden. Då jag kom hem hade pappa lite partajj här hemma, syster elin och hennes kompisar va här med. Men jag gick och la mig direkt i pappas säng under en filt..
Nu blir det inge sånt där för mig mer på ett bra tag, orkar inte hålla på jolla längre. Man får inte ut något utav att bara festa hela tiden.

Som tur är har jag börjat tyckt om att spela boll mer och mer :) cup nu på tisdag i Gimo, ska bli skoj!
Och vi har precis fått hem en crosstrainer som man kan träna lite med, funkar de å :)

Idag vaknade jag kl tre, jag fia och elin åkte hem till bella och red på hennes häst, medans jamie åkte pulka. Man kan bara inte sluta skratta åt fia för hon var så rädd hela tiden. men hon vågade rida helt själv!
Då jag kom hem så duschade jag och sedan åkte jag och Elin hem till shana ett tag, sen va vi sugen på mat så då åkte vi till hemköp och köpte rostbiff och potatissallad, mumma. Jag gick över till Lydia efter maten och tog det lugnt, sen gick vi över hit igen och tittade på en film och efter den slutade kvällen. Nu sitter jag här och försöker lära mig musik texter :) Kommer inte kunna somna på ett bra tag heller..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0