Dear you



 
Kommande film som ska vara bäst.

Mitt internet har knasat så nu kan jag inte vara en datanörd, skönt!
Vart en sen träning igår, och träningarna går bara bättre och bättre för varje gång :)


Idag har jag varit i uppsala, jag köpte för det mesta grejer på ikea som jag sen ska inreda rummet med. Då jag kom hem gjorde jag baguetter med potatissallad och kyckling i, som jag aldrig testat förut men det var riktigt gott. Nu sitter jag hos Lydia och har hjälp henne och städat hennes garderob. Här trivs man minsann. Snart är det helg igen, veckorna går hur fort som helst. Jag och mina tjejer ska spela poker med grabbarna. Och jag vill också så gärna åka till kungsberget men det blir nog en annan helg.
och på söndag ska jag sjunga på hockeyn här i tierp..
men svårt och leta låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0