Comatose

hallå.

Dagen har faktiskt varit helt ok, det förväntade jag inte mig alls..
Jag och dennis gick och åt på den nya kina resturangen efter skolan.
det var sådär där, dom hade inte friterad kyckling.. jobbigt.

Vi drog in till stan senare med hanna isabelle och tobbe.
åt på donken och gjorde lite ärenden. skulle egentligen
bara köpa piercing men det fick vänta.

då vi kom till tierp släpte vi av hanna för hon skulle hem och jolla lite med mårten såklart.
så resten av oss åkte vidare. jag körde dennis bil för första gången och det gick så braaa!
kunde till och med sladda, wow säger jag bara... heh.


tänkte gå ner nu och ta en varm dusch och sätta på bastun.
gymmet imorgon bitti innan skolan, blir fint :)

puss på er:)


neej vad är det med det här!
allting skrämmer mig
vill bara skrika men jag håller mig genast
man letar utan att se.. inte värt de heller

I do not think anything bad about you, but sadly, I am forced to it



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0