Hide and seek ,



Den här dagen har varit bra.

Inatt kunde jag absolut inte somna, jag la mig i sängen vid tre och kollade på one tree hill ända till halv fem.
Sedan försökte jag somna men det gick inte.. Så jag har bara sovit i fyra timmar inatt, och det är inte ovanligt.
Jag vaknade upp kl nio av att elin kom och frågade om jag skulle med till stan med henne pappa lovisa och annika, men då sa jag nej för jag kände att jag behövde sova. Men då kom jag på att om jag sover så kommer jag sova bort hela dagen och vända på dygnet totalt, så då åkte jag med till stan ändå. Det var trevligt där, snöade satan men ändå. Vi var i Gävle och jag köpte lite kläder och sådär. Vi åt på en jätte mysig och god resturang, fläskfilé med pommes och bea :) Sen hämtade vi min mobil också som har varit på lagning, skönt och få den tillbaka. vi har var i stan i ungefär i sju timmar.. Nu är vi hemma och jag är döds trött. ska upp och laga lite snabb mat och sen ha myskväll med syster elin, vi ska se på film och äta godis.


Imorgon är det Elins 19 årsdag. Då kommer kusinerna hit och äter lite mat och tillbringar kvällen med oss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0