19 årsdag.

 
När man tappar bort sig själv har man två val.




Elins födelsedag har varit en toppen dag.
Jag vaknade vid tio av att fia och jamie kom in och vilda lite.. sen somnade jag om till klockan två. Då gick jag upp och duschade och åt frukost. Efter några timmar kom gästerna. Det var kusinerna gudmor farmor och farfar. Vi åt Flygande jakob, jätte god mat som elin lagade. Till efterrätt fick vi cheesecake negerbollar och sokerbullar, I love that! Så mätt blev man till slut. Det har ialf varit en trevlig kväll! alla förutom gudmor åkte hem vid elva. Fia och gudmor gick till matti och jag gick hem till fia, satt där själv vid datorn, sen gick jag hem igen .. Är verkligen iskallt ute, mina ögonbryn frös till is nästan.
 
nu är jag dödstrött som vanligt. Tänkte lägga mig och se one tree hill.




I love this music! 

Feeling A moment - Feeder

Sleeping to dream - Jason Mraz

Oh susie - Secret Service

23 - Jimmy eat world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0