Sweet sliver Lining

hallå.

Gick upp kl halv sju imorse, o gud så trött jag var.
satt och kollade på hockey igår med
ida,lina,lydia,matte,micke,och joel.

var som sagt på cup i östhammar, vi spelade faktiskt jävligt bra den här cupen!
jag gjorde illa min fot satt jag fick lida på plan, ville så gärna spela.
nu sitter jag hemma här och är dö slut.. men det får jag inte vara!
För ikväll har bellan fest så då är det klart att man kommer dit :)

så lite förfest hemma hos cars med tjejerna..

heppåre



Kommentarer
Postat av: linaa

Jag älskar när folk knäpper kort på mig när jag har byxorna nerdragna :D

2010-02-20 @ 22:58:17
URL: http://linaamariaa.blogg.se/
Postat av: frida

haha klart ;)

2010-02-21 @ 13:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0