Du är den enda som kan få bort mitt mörka moln inom mig.


hej tråkiga bloggen.
varför skriver jag ens här, jag är int en sån som håller på jollar med bloggar..
inte förut ialf, men man kan väl ha förändrats tråkigt nog.:)
ändå vet jag inte vilken värld jag är i .

jag kan inte sluta lyssna på Quicksand, texten är helt enorm, tycker jag.
hoppas att gabbe kan spela den på sångtävlingen :)

kvällen igår var lite vimsig, men hade ganska kul ändå.

det var en snubbe där igår som alla trodde hade en bomb i en väska.
så alla fick gå ut, fast jag trodde inte på det. men han såg ut som en mördare.
jag tog ett snack med han och sa att han inte skulle hålla på jolla med sånt där.
och han håller såklart "inte" på med sånt, han hade fragma i munnen, så äckligt.

klockan är 14.35 och jag åt nyss frukost.
även fast jag gick upp vid tolv.

äntligen sportlov, det jag nog ska göra är att åka till kungsberget med gubbarna och gummorna.
annars ska jag väl bara åka in på bio eller vad som helst med dom, ha myskvällar. bra fint
sugen dels på att träffa adde och adde!:)


och jag vill ha vår, äkta vår kärlek.
i våras då jag fia jamie och elin tog en
promenad i skogen, vill ha den känslan igen:)





Era varma lugna ögon möter mina förstelnande kalla otrygga blickar av sten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0