Eyes on Fire


har drömt om min lilla mamma i flera nätter nu,
att hon kommer tillbaks och jag sa"nu måste jag ringa mina vänner och säga att du kommit tillbaka!"
sen då jag vakna vart jag arg!


Det blir en lugnande fredag. skulle egentligen åka med hanna hem till mårten ikväll.
men jag ångra mig, får bli en annnan gång. Jag ska nog bara pyssla om mig själv ikväll.
Det är cup i östhammar imorn, ska upp kl 6! så önska oss österlövsta lycka till :)
sen på kvällen blir det lite galejj.


" hur tunn är hinnan som skiljer
min verklighet från den
som är din

ingen har varit närmare än du idag.

de är bara att spränga hinnan
så är jag hos dej

"de är bara att" "


" tänk om inte du stannar inom dina
konturer,upplöses och virvlar bort från mej "

/ mother



fick nyss svar från helges i gävle,nu är de bara och kämpa på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0