steg 1, presentera mig själv.

Som dom flesta kanske vet så är mitt namn Frida. Jag är född i December,vilket är ganska meningslöst. men nu är jag vuxen enligt min ålder,äntligen! Jag bor med min familj i en villa i tierp. Jag bor med Pappa Annika och Elin bara. Resten har flyttat hemifrån här i tierp. Ingen mamma har jag som alla känner till, hon dog då jag va 7 år. tiden går fort, fyfan.
Mitt gymnasieval vart handel, som jag egentligen inte vill gå. Jag har haft sånt problem då det gäller dedär med vad man vill gå och inte.

Som person är jag väldigt omtänksam, hoppas jag. Är väldigt glad när det gäller i allmänheten. sen är jag inte som alla andra har jag märkt. Jag tänker inte så lika som alla andra, jag tänker på mitt konstiga lilla sätt och det gör satt jag blir en pajas helt enkelt enligt alla andra. men det sket man väl i! sen så är jag den latsaste människan i världen.
Det jag trivs med mest är att umgås med mina kompisar. samt Lydia som är min granne.
Och det jag älskar mest är att laga mat och sjungaaaaaa :)

sådärja. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0