Jajemen..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja, drog till oslo tex.

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag brukar inte ha nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
Nej,

4. Dog någon som stod dig nära?: jao, steff.

5. Vilka länder besökte du?: norge om man säger så.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: Ja!!

7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas?:
november :)

8. Vad var din största framgång 2010?: hmm de kan jag inte komma på.

9. Största misstaget?: gjort en del dehär året

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja, väldigt sjuk

11. Bästa köpet?: min telefon tror jag. fast alla köp är ju dom bästa

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och mat antar jag, haha..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Självklart :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Sommarnatten kanske!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: nja.

16. Vad önskar du att du gjort mer?: visste vad jag höll på med kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: sa usch och va grinig!

18. Hur tillbringar du julen?: Släkten och familjen.

19. Blev du kär i år?: typ ja.

20. Favoritprogram på TV?: One tree hill såklart..

21. Bästa boken du läste i år?: ja jag läser aldrig böcker, hehe.

22. Största musikaliska upptäckten?: vet faktiskt inte det.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: telefon ja.

25. Något du önskade dig men inte fick?: nooo

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Finns massor, men är rätt nöjd ändå..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?:
är som man alltid varit. clown och knäpp

29. Vad fick dig att må bra?: musiken,vännerna och oslo.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?:
alla kändisar är man ju sugen på.

31. Vem saknade du?: - Ingen speciell.. är i olika tillfällen som man saknar någon

32. De bästa nya människorna du träffade?
:  mark om jag ska va ärlig.:p aldrig riktigt träffat han o så förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0